فیلتر هایژن فرش یک تصفیه کننده داخلی برای داشتن غذای سالم تر و تازه تر

فیلتر هایژن فرش یک تصفیه کننده داخلی برای داشتن غذای سالم تر و تازه تر

هایژن فرش چیست؟

هایژن فرش چیست؟ چه کاربردی دارد؟ شرکت ال جی چرا در یخچال های خود از آن استفاده می کند؟

در این نوشته قصد داریم در مورد هایژن فرش و سوالاتی که ممکن است برای اکثر خریداران یخچال ال جی پیش بیاید جواب بدهیم، با بابیرُز همراه باشید.

هایژن عملی است که توسط بسیاری از افراد در سراسر دنیا مورد احترام قرار گرفته است. مردم طول می کشد تا اطمینان حاصل کنند که لباس هایشان شسته شده و تمیز می شوند. همچنین دفاتر و خانه ها و... اما نگران کننده است که این سطح مراقبت و توجه؛ به حالت بهداشتی یخچال ها و لوازم خانگی که مواد غذایی را نگه میدارند وارد شود! این نگرانی موجب شد تا رهبر جهانی لوازم خانگی و الکترونیک مصرفی یعنی الجی ، سیستم هایژن فرش را در یخچال های خود معرفی کند. ال جی با هدف بازتعریف مفهوم بهداشت مواد غذایی و ترفیع شیوه زندگی مصرف کننده در تلاش است با تولید یخچال های جدید بهداشتی با فیلتر Hygiene Fresh + کمک کند تا غذا را تازه تر نگه داریم.

هایژن فرش در یخچال های ال جی

یخچال های Door-In-Door  الجی با فیلتر Innovative Hygiene Fresh + به طور خودکار پاکیزگی هوای داخلی خود را تضمین می کند و هوا را در داخل تازه و بهداشتی نگه می دارد.

LG قبل از اینکه روند تولید محصولات آگاهانه سلامت در مقیاس جهانی ظهور کند، سلامت و بهداشت در لوازم خانگی خود را اولویت بندی کرده است. آقای هیونوو یونگ، مدیر کل بخش لوازم خانگی الکترونیک الجی غرب آفریقا، گفت: معرفی یخچال های Door-In-Door  الجی با ویژگی هایژن فرش در نقطه اوج روند طولانی تحقیق و توسعه است.

این روند باعث شده است که ما یک سیستم تصفیه هوا برای یخچال و فریزر بهینه سازی کنیم. فیلتر هایژن فرش در بسیاری از موارد، کمک می کند که غذا را تازه تر و به مدت طولانی نگه دارید.

در جهان، تبرید (یا سردسازی؛ ایجاد شرایط مناسب برای کاهش دمای یک مکان نسبت به محیط آن) برای جلوگیری از رشد باکتری ها و میکروب ها در مواد غذایی استفاده می شود، اما بسیاری از مردم متوجه نمی شوند که باکتری ها می توانند در داخل یخچال نیز قرار بگیرند. این به این معنی است که یخچال ها مانند هر وسیله دیگری باید به طور مرتب تمیز شوند.

ویژگی های هایژن فرش

برای نجات  مصرف کنندگان از این مشکل، LG قادر بود با Hygiene Fresh، یک سیستم فیلترینگ پنج مرحله ای ارائه دهد که با فن به طور فعال هوای آلوده را از یخچال و فریزر می گیرد و از طریق فیلترهای قدرتمند ارسال می کند.

هایژن فرش مانند یک تصفیه کننده هوا در یخچال کار میکند، به این معنی که غذا می تواند در هوای تمیزتری نفس بکشد و برای مدت طولانی تر تازه  بماند. به عنوان یکی از اولین سیستم های تصفیه هوا در یخچال و فریزر از عصاره جین سنگ و ضد باکتری مستقل، رطوبت، هوای خنک کننده منحصر به LG ساخته شده که گرد و غبار، اسپور قارچ، باکتری ها و بوی ها را از طریق 4 مرحله فیلتراسیون کاهش میدهد.

فیلتر هایژن فرش چیست

 علاوه بر این، یخچال و فریزر الجی 99.999٪ از باکتری ها را در داخل یخچال استریل می کند و این توسط تأیید کننده کیفیت و ایمنی انگلستان تأیید شده است. ارتقاء هایژن فرش پلاس، سیستم تصفیه هوا با استفاده از فیلترهای چند لایه و فن اختصاصی؛ برای کمک به استریل کردن و حذف باکتری ها، ویروس ها و بوهای بد از داخل یخچال می باشد. سیستم پیشرفته LG از یک فرآیند پنج مرحله ای بسیار موثر برخوردار است. کاتالیزور دوتایی و چراغ UV کمک می کند تا 99.999 درصد از باکتری ها را از بین ببرد در حالیکه دوزهای کربن دوگانه ، کربن موجودات اسیدی و قلیایی را که توسط سبزیجات و ماهی های فاسد تهیه می شود کاهش می دهد. فیلترهای موجود در Hygiene Fresh + طول عمر طولانی دارد و برای مدت قابل توجهی در این یخچال تعبیه شده اند.

هایژن فرش چیست

این به معنای راحتی بیشتر و هزینه کمتری برای مصرف کننده است. نسل جدید هایژن فرش ، سیستم تصفیه هوا با استفاده از فیلترهای چند لایه و فن خنک کننده برای کمک به حذف گرد و غبار، اسپور ها و بوهای داخلی داخل یخچال میباشد.  این سیستم از فرآیند 5 مرحله ای بسیار موثر استفاده می کند که شامل UV LED می شود و 99.999 درصد از باکتری های مضر را که معمولا در داخل یخچال ها یافت می شود حذف می کنند. علاوه بر این، ورژن جدید هایژن فرش راحتی بیشتری را ارائه می دهد، زیرا کاربران نیازی به تغییر یا جایگزینی هر فیلتر ندارند. فناوری هایژن فرش الجی توسط Intertek، (یک سازمان آزمایشی ایمنی و کیفیت محصول جهانی) آزمایش شده است.

نکات نصب هایژن فرش

قبل از نصب یا استفاده از محصول، دفترچه راهنمای محصول را با دقت مطالعه کنید تا از محصول دقیقا همانطور که در نظر گرفته شده استفاده کنید. فیلتر HYGIENE FRESH یک تابع ضد باکتریایی برای از بین بردن باکتری ها در داخل یخچال و یک عمل ضدعفونی کننده برای حذف بوهای بد است. این تابع توسط موسسات مجاز تست شده است. فعال سازی حالت هایژن فرش: برای استفاده از فیلتر هایژن فرش دکمۀ روی پانل صفحه نمایش در قسمت جلوی درب را فشار داده و حالت AUTO یا POWER را انتخاب کنید. به محض این که این دکمه را فشار دهید فیلتر HYGIENE FRESH به OFF ،  AUTO ، POWER و OFF سویچ میکند(تغییر میکند).

نکته : هنگامی که کاربر به حالت AUTO یا POWER سوئیچ می کند، LED اطراف فیلتر نیز روشن میشود. (درب را باز کنید و بررسی کنید که چراغ اطراف فیلتر نیز روشن است). انگشت خود و یا اشیای خارجی را روی فن قرار ندهید زیرا باعث آسیب یا سوء عملکرد آن می شود.

احتیاط 2 :

  • HYGIENE FRESH را با آب نشورید! زیرا ممکن است باعث اختلال در عملکرد آن شود.

  • این فیلتر ممکن است برای همه ی باکتری ها موثر نباشد.

  • هایژن فرش برای حذف باکتری هایی موثر است که بر روی غذاهای موجود در یخچال قرار ندارند.

   نتیجه: به طور کلی، یخچال های جدید ال جی LG ، مانند یخچال و فریزرDoor-In-Door الجی ، یک راه حل ایده آل برای ذخیره سازی مواد غذایی تازه، بهداشتی و طبیعی تر است. این تقریبا نیاز به تمیز کردن منظم را حذف می کند و هر گونه استرس رشد باکتری را، به ویژه در ماه های گرم تابستان کاهش می دهد.  

محصولات و مشاوره خرید

بیشتر یخچال های ال جی دارای هایژن فرش هستند. تعدادی از این یخچال ها در فروشگاه بابیرُز موجود هستند. لیست زیر تعدادی از یخچال های ال جی موجود در فروشگاه بابیروز با فیلتر هایژن را نشان می هد.

ساید بای ساید 337 ساید بای ساید X247
ساید بای ساید J247 ساید بای ساید J33
ساید بای ساید J34 ساید بای ساید 5 در J916
   

>> برای مشاهده لیست یخچال های ال جی در فروشگاه بابیرُز کلیک کنید.

تماس با ما

5 دیدگاه

  • اکرم شبانی
    اکرم شبانی

    Door in doorالجی دارم یه بار امتحانش کردم عاااالی بود بوی بد توت های در حال فساد رو سریع ازبین برد!

  • علی خبازی وحید
    علی خبازی وحید

    با سلام. میخواستم بدونم فیلتر هایژن فرش همیشه باید روشن باشد یا نه؟

  • علی خبازی وحید
    علی خبازی وحید

    با سلام. طول عمر فیلتر هایژن فرش چقدر است؟

  • حیدری
    حیدری

    من door in door گرفتم ولی سیستم هایژن فرش نداره... میشه جدا گانه تهیه کرد و نصب کرد... یا باید روی خود یخچال باشه؟

  • مریم
    مریم

    من door in door گرفتم ولی سیستم هایژن فرش نداره... میشه جدا گانه تهیه کرد و نصب کرد... یا باید روی خود یخچال باشه؟یخچالم j247 sluv دو روز خریدم

ثبت دیدگاه شما