پردازنده هوشمند آلفا 9 ، مغز درخشان تلویزیون های جدید ال جی

پردازنده هوشمند آلفا 9 ، مغز درخشان تلویزیون های جدید ال جی

تلویزیون های OLED ال جی با پردازنده هوشمند آلفا 9

پردازنده هوشمند آلفا 9 الجی با ارائه تصاویر زنده نزدیک به واقعیت با رنگ های فوق العاده غنی، شدت و عمق بیشتر برای رئالیسم بیشتر، کیفیت تصاویر دقیق و زیبا در سری 2018 به بعد تلویزیون های اولد الجی بکارگیری شده است. این تراشه قدرتمندترین پردازندۀ الجی است که تنها در تلویزیون های OLED الجی (از جمله W8 ، G8 ، E8 و C8 ) بکار رفته است تا تصاویر عالی با رنگ های دقیق را تقریبا از همۀ زوایای دید با سطح سفید و سیاه کامل ارائه دهد.

کاهش نویز چهار مرحله ای

ال جی در سری جدید تلویزیون های خود گام های کاهش نویز را نسبت به پردازنده های دو هسته ای قبلی دو برابر کرده است یعنی در چهار مرحله نویز را به حداقل رسانده است. پردازنده هوشمند آلفا 9 (α9) با استفاده از تکنولوژی پردازش چهار مرحله ای الجی، با کاهش نویز دو برابر بیشتر از سری قبلی تصویر بسیار واضح تر و زنده تری ایجاد می کند که در اینجا نیم نگاهی داریم به چگونگی کارکرد آن:

کاهش نویز چهار مرحله ای با پردازنده آلفا 9 الجی

شفافیت و جزئیات دقیق در α9

شفافیت و جزئیات دقیق در α9
الگوریتم پیشرفته در پردازنده هوشمند α9 وضوح تصاویر را بهبود می بخشد، رنگ های مصنوعی را از بین می برد و تصاویر تمیزی به شفافیت 4k ارائه می دهد. تقویت کننده شفافیت در این پردازنده جزئیات و بافت دقیق تصاویر را با توجه به لبه های شی افزایش می دهد. این افزایش عمق، جزئیات استثنایی و تصاویر واقعی تری ایجاد می کند.

کشف جزئیات دقیق در تلویزیون 2018 الجی با پردازنده آلفا 9

افزایش عمق شی با آلفا9

افزایش عمق شی با پردازنده آلفا 9 الجی

افزایش عمق شی
تقویت کننده عمق جسم دقیقا جسم اصلی را از تصویر پس زمینه جدا میکند و بافت ها و لبه ها را تجزیه تحلیل می کند (برای درک بهتر موضوع حتما ویدئوی بالا را ببینید). با تشخیص لبۀ تصویر اصلی، پردازنده هوشمند α9 می تواند وضوح آن لبه را افزایش دهد ، به آن عمق ببخشد و تمامی جزئیات پنهان تصویر را به شما نشان دهد.

رنگ های عالی روی مشکی مطلق

پیکسل های OLED الجی بطور شگفت انگیزی یک طیف رنگی بسیار دقیق و گسترده ایجاد می کنند که در پس زمینه سفید و سیاه مطلق منتشر می شوند.
پردازنده هوشمند α9 از جدول رنگی 7.3 برابر پیچیده تر از تلویزیون های معمولی استفاده می کند؛ که این بدین معنی است که از داده های رنگی بسیار بیشتری برای نشان دادن رنگ های زنده و واقعی استفاده می شود و در نهایت یک تصویر بدون اعوجاج ارائه می دهد.

مشکی مطلق با پردازنده جدید الجی

HFR (نرخ فریم بالا)

با استفاده از High Frame Rates یابه اختصار همان HFR پردازنده هوشمند آلفا 9 قادر به پخش محتویات تا 120 فریم در ثانیه است و صافی تصویر را حتی در حرکت های سریع نیز حفظ می کند.

HFR در تلویزیون های با پردازنده آلفا 9

جمع بندی و توصیه های خرید

تلویزیون های OLED الجی در محدوده ای از اندازه ها، با صفحه نمایش منحنی و تخت، FULL HD و هم 4K موجود هستند این به میزان نیاز نیاز شما از تلویزیون برمی گردد که کدام برایتان مناسب تر است. با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

مشاوره خرید تلویزیون

0 دیدگاه

ثبت دیدگاه شما